Info Support introduceert knowNow, een intuïtief en op medewerkers afgestemd kennismanagementsysteem. KnowNow stemt het kennisaanbod binnen een organisatie af op basis van de achtergrond, voorkeuren en het zoekgedrag van de gebruiker. Met behulp van knowNow kunnen organisaties volgens Info Support hun productiviteit en de kwaliteit van informatie verhogen, fouten beperken, samenwerking bevorderen en kosten van kennismanagement verlagen.
Op dit moment wordt veel informatie door medewerkers via het internet en sociale media gezocht, maar deze publieke informatie is breed en niet altijd betrouwbaar. Vaak is het lastig om te bepalen hoe deze informatie binnen een organisatie toegepast kan worden. Aan de andere kant is er ook specifieke projectkennis nodig voor het uitvoeren van projecten. KnowNow van Info Support vult het gat hiertussen op. Met behulp van knowNow kunnen gebruikers relevante informatie van het internet vertalen naar de specifieke bedrijfscontext.
Binnen grote organisaties is het soms ook moeilijk om te bepalen welke collega’s bepaalde kennis bezitten. Als gezocht wordt binnen knowNow wordt niet alleen de relevante informatie gevonden, maar ook aangegeven wie de experts zijn op het gezochte gebied. Medewerkers komen zo ook te weten met wie zij contact op kunnen nemen over bepaalde onderwerpen.