Pegasystems komt met een nieuwe versie van zijn Next-Best-Action-Marketing (N-B-A-Marketing)-oplossing. Deze oplossing bevat veel realtime mogelijkheden voor cross-sell, upsell en klantbehoud, die kunnen leiden tot een verhoging van 400 procent van de offer conversion rates en een gemiddelde omzetverhoging per klant in dubbele cijfers.
Pega’s Next-Best-Action-Marketing komt met een scala aan mogelijkheden die inspelen op of afgestemd zijn op de steeds veranderende behoeften van marketingorganisaties. N-B-A-Marketing biedt een intuïtieve gebruikerservaring, met best practices. Het wordt verder ondersteund door samenvoeging van decisioning, predictive analytics en casemanagementtechnologieën. Met deze mogelijkheden kunnen marketingmanagers en -analisten snel de beste klantstrategie bepalen, ontwerpen en uitvoeren voor elke situatie en ieder communicatiekanaal. Hierdoor is een mix mogelijk tussen traditionele campagnes en zowel contextuele als event gedreven real-time promoties.
Het systeem past zich automatisch aan en zorgt voor een juiste balans tussen de doelen van de klant en van de onderneming om zo het best mogelijke resultaat van elke interactie te garanderen, via welk kanaal dan ook. N-B-A-Marketing is, zoals alle Pegasystems-oplossingen, beschikbaar voor implementatie on-premise en in de Pegasystems-cloud. De nieuwste release van Pegasystems’ Next-Best-Action-Marketing omvat de marketingfuncties realtime event gedreven acties, groep- en zakelijke marketingmogelijkheden, Next-Best-Action voor sales en service, optimalisatie van het marketingprogramma en interacties op basis van wensen en behoeften.