Dun & Bradstreet kondigt aan dat D&B360 nu beschikbaar is voor Oracle CRM On Demand, Oracle's Siebel CRM, Microsoft Dynamics CRM en SAP CRM. Klanten die gebruik maken van deze crm-platforms krijgen binnen deze applicaties nu rechtstreeks toegang tot D&B data van meer dan 225 miljoen bedrijven wereldwijd en honderd miljoen contacten.
D&B360 van Dun & Bradstreet geeft marketing en sales teams nauwkeurige, tijdige en relevante informatie die ze nodig hebben voor het identificeren en het vastleggen van nieuwe business mogelijkheden binnen hun crm. D&B360 geeft ook toegang tot sociale media en nieuwsfeiten gerelateerd aan data van ’s werelds grootste commerciële database. Dit verschaft klanten de nodige informatie over elke klant en potentiële nieuwe klant om de verkoop te stimuleren.
Veel organisaties hebben crm-systemen die onder de maat presteren en hun doelstellingen niet behalen. Met de datamanagement en data verrijkingsmogelijkheden van D&B360 kunnen salesafdelingen en marketingprofessionals hun prestaties en klantbetrokkenheid verbeteren. D&B360 combineert D&B’s bedrijfsgegevens en marktinformatie met data van populaire sociale media. Het resultaat is een bijna real-time inzicht dat de effectiviteit van de sales en marketing teams verbetert.