Ict-dienstverlener Furore introduceert een nieuwe dienst voor klanten van het Chipsoft EZIS-platform: ExpertEZIS, derdelijnssupport voor complexe of tijdrovende EZIS-incidenten. In de nieuwe dienst bundelt Furore alle kennis en ervaring rond het EZIS-platform. Klanten zijn zo verzekerd van optimale ondersteuning bij hun gebruik van alle EZIS-modules. ExpertEZIS voorziet in ondersteuning en rekent af per incident.
ChipSoft EZIS.NET is een van de meest gebruikte automatiseringsoplossingen in de Nederlandse ziekenhuizen. Die gebruiken de software veelal als ziekenhuisinformatiesysteem (ZIS) en in toenemende mate als elektronisch patiëntendossier (epd). Furore helpt ziekenhuizen al jarenlang met het implementeren en optimaliseren van EZIS. Het bedrijf kent alle ins & outs van het pakket. De ict-dienstverlener vult deze dienstverlening nu aan met uitgebreide support.
Met ExpertEZIS biedt Furore ondersteuning op afstand voor alle EZIS-modules, waarbij het nauw samenwerkt met de functioneel beheerders van de klant. Voor het afhandelen van meldingen doet Furore een beroep op de uitgebreide kennis en ervaring van een grote groep ervaren EZIS-consultants. Binnen ExpertEZIS is onder meer te voorzien in oplossingen op het gebied van zorgpaden, vragenlijsten, overzichtsgenerator, expressies, widgets, zorgportalen, orders, documenten, CS Agenda, CS Maps, CS Rules, CS OK en PDMS.