LoveMyCustomer en Trivento hebben gewerkt aan een nieuwe applicatie voor het Mobile Research Platform van LoveMyCustomer. Via dit platform geven consumenten real time feedback over de producten of de dienstverlening van bedrijven via hun smartphone, tablet of desktop. Voor bedrijven biedt het platform de mogelijkheid om analyse uit te voeren op klanttevredenheid onder hun daadwerkelijke klanten, op basis van realtime feedback.
Klantonderzoek is vaak een tijdrovende en kostbare zaak. De response op e-mailings daalt en consumenten raken onderzoek moe. LoveMyCustomer speelt daarop in door nieuwe diensten aan te bieden. Ongeveer 60 procent van de Nederlanders is in het bezit van een smartphone, notebook of tablet. Door het mobiele platform wordt het uitvoeren van onderzoek leuker voor de respondent, goedkoper voor de onderzoeker en zijn resultaten direct inzichtelijk.
Het mobiele platform maakt het mogelijk om locatie gerelateerd vragen te stellen. De resultaten zijn direct te zien op het online dashboard, waardoor direct inzicht gekregen wordt in gedachten en gedrag van de respondent. Dit maakt het mogelijk om beleid tijdig aan te passen. Uniek is dat respondent ook spontaan en ongevraagd feedback kan geven. Op deze manier wordt het ongevraagde tastbaar. De applicatie is ontwikkeld voor zowel iOS , Android als HTML5 devices. De eerste klanten bevinden zich in de Zorgsector en Hospitality.