hybris Software lanceert de nieuwste versie van de hybris Commerce Suite. Dit is het eerste commerceplatform dat zowel b2b- als b2c-bedrijven complete omni-channel mogelijkheden biedt op een enkel platform.
Met nieuwe mogelijkheden voor het bedienen van de cross-channel consument en hulpmiddelen voor de fysieke winkel – zoals ‘online kopen en in de winkel ophalen’ – kunnen bedrijven sneller geavanceerde commerceoplossingen ontwerpen, bouwen en uitrollen, die alle verkoopkanalen ondersteunen.
Retailers en merken spannen zich tot het uiterste in om tegemoet te komen aan de voortdurend groeiende eisen van de moderne consument. Bedrijven hebben daarom oplossingen nodig waarmee ze sneller kunnen innoveren. Met de hybris Commerce Suite hoeft het implementeren van een complete omni-channel visie volgens hybris niet langer jaren te duren, noch voor b2c- noch voor b2b-bedrijven. Het is volgens de leverancier nu mogelijk om binnen zes maanden een omni-channel commerceplatform operationeel te hebben.
De sleutel om bedrijven in staat te stellen alle verkoopkanalen met elkaar te koppelen wordt gevormd door een reeks innovaties in de nieuwste versie van de hybris Commerce Suite, zoals hybris Order Management Services for OmniCommerce en de hybris InStore Module.