HintTech, content- en marketingtechnologieleverancier, en AgilePoint, leverancier van flexibele workflow- en bpm-oplossingen, hebben een strategisch partnership gesloten om klanten te ondersteunen bij het efficiënt en effectief beheren van hun content lifecycle. HintTech gaat de AgilePoint-oplossingen voor mediaworkflows en marketingcontent bij zijn klanten implementeren in combinatie met andere content- en marketingtechnologieën als SDL Tridion, Sitecore, Hippo Netbiscuits, Service2Media en Adam Software.
AgilePoint biedt op .Net gebaseerde model-gedreven oplossingen voor procesbeheer en workflowmanagement. HintTech is een content- en marketingtechnologieleverancier die in samenwerking met business-, marketing- en it-managers ervoor zorgt dat zij hun marketingprocessen, -kanalen en -content optimaal kunnen beheren.
Met AgilePoint kunnen processen aangemaakt worden door gebruikers. De business is daarin leidend, de it ‘slechts’ ondersteunend. Processen tijdens de uitvoering kunnen eenvoudig worden aangepast. Doordat AgilePoint bedrijfsprocessen overeenkomstig de werkelijkheid als dynamisch beschouwt, kan snel worden ingespeeld op veranderende omstandigheden en nieuwe wensen vanuit de business.
De oplossingen van AgilePoint worden onder meer door Adam Software op de markt gebracht als integraal onderdeel van hun eigen digital asset management-oplossing. In deze hoedanigheid heeft HintTech al ervaring opgedaan met de implementatie van AgilePoint.
Betekent
“Doordat AgilePoint bedrijfsprocessen overeenkomstig de werkelijkheid als dynamisch beschouwt, kan snel worden ingespeeld op veranderende omstandigheden en nieuwe wensen vanuit de business.”
Dat de AgilePoint programmeurs overbodig maakt?