QlikTech, specialist in user-driven business intelligence (bi), kondigt de lancering van Qoncierge aan. Qoncierge is ontwikkeld als centraal aanspreekpunt voor het snel en kosteloos oplossen van niet-technische business-vraagstukken. Het is 24 uur per dag bereikbaar en biedt in meerdere talen antwoord op vragen over bijvoorbeeld licenties, portals, toegang, profiel-updates en trainingen.
De dienst Qoncierge van QlickTech is een aanvulling op het bestaande Support Services aanbod, dat klanten en partners snelle ondersteuning biedt bij het oplossen van problemen en zoveel mogelijk rendement uit hun QlikView Business Discovery Platform laat halen.
Het Qoncierge-team bestaat uit getrainde service-consultants die klanten en partners optimaal van dienst zijn en binnen drie uur na een aanvraag terugkoppeling geven. Klanten en partners zijn dankzij dit centrale aanspreekpunt minder tijd kwijt aan het zoeken naar antwoorden op niet-technische vragen rond after-sales. De combinatie van een online kennisplatform met traditionele en community-based support services en kosteloze product-upgrades stelt klanten en partners in staat om elk business-vraagstuk op te lossen.