OpenText Smart Process Applications zijn ontworpen om organisaties de mogelijkheid te geven om sneller winst vanuit hun business process management suite (bpms)-investeringen te realiseren. OpenText Smart Process Applications integreren de OpenText bpm-oplossingen met belangrijke OpenText eim-producten om organisaties mogelijkheden te bieden voor het beter beheren van hun procesgebaseerde activiteiten en bedrijfsinformatie.
OpenText Smart Process Applications bevat onder meer Assure for Customer Service, bestaande uit gestandaardiseerde reactiescenario’s, intuïtieve self-service aanbiedingen, geautomatiseerde correspondentie, performancerapportage, data-integratie via meerdere systemen, changemanagement en mogelijkheden voor caseload-vermindering, gericht op het leveren van klantenservice en interactie met klanten.
Het onderdeel Assure for Human Resources biedt ondersteuning voor veelvoorkomende werkzaamheden, zoals recruitment en on-boarding, waarbij gebruik gemaakt wordt van een aanpasbaar, flexibel platform dat persoonlijke informatie toegankelijk maakt voor medewerkers. Het verbetert ook de consistentie en responstijd voor verzoeken, het vermindert papieren bestanden en processen en verbetert het inzicht in activiteiten en service level metrics. Client Management for Insurance geeft een geconsolideerd en volledig overzicht van klantinteracties, -cases, -processen, -content en –correspondentie over de back-office en klantenservicewerkzaamheden van verzekeringsmaatschappijen, waaronder informatie en interacties van alle klanten, intermediairs en interne op klant en beleid gerichte stakeholders.