Websoftwareleverancier Sitecore levert zijn Customer Engagement Platform (CEP) aan Procter & Gamble. Hiermee krijgt de consumentengoederenproducent relevante, gepersonaliseerde en betekenisvolle interactie met zijn 4,6 miljard klanten. Procter & Gamble heeft merken als Pampers, Tide, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella en Gillette in het portfolio.
Sitecore heeft de inzichten van customer intelligence verweven in een web content management-platform. Deze combinatie van data en content in een alles-in-één platform biedt inzicht in de klant, waardoor marketeers realtime op klantgedrag kunnen anticiperen. Het resultaat voor de klant is een unieke, relevante ervaring op elk moment van de interactie.
‘De consument van vandaag verwacht gepersonaliseerde communicatie in elk aspect van zijn leven’, zegt Darren Guarnaccia, senior vice president product marketing van Sitecore. ‘Daarom herbezinnen organisaties zich op het werven, bedienen en behouden van klanten. Er is steeds meer focus op het leveren van ervaringen die echt relevant zijn en inspelen op de wensen van klanten en prospects. Sitecore’s platform maakt interactie persoonlijker, relevanter, aantrekkelijker en overtuigender. Dat levert meetbare resultaten en stimuleert conversie en omzet.’