De Interaction Advisor van Infor is binnenkort beschikbaar op het Salesforce-platform, het toonaangevende cloudplatform voor zakelijke sociale en mobiele apps. Door gebruik te maken van de geavanceerde decision engine van Interaction Advisor kunnen Salesforce-gebruikers persoonlijk en op intelligente wijze reageren dankzij de snelheid van social media. Belangrijkste winst is de verbeterde loyaliteit van klanten.
Interaction Advisor combineert historische, persoonlijke en contextuele gegevens om real-time klantprofielen samen te stellen. Gebruikers kunnen die profielen inzetten om toekomstige voorkeuren en het gedrag van klanten te voorspellen. Door deze voorspellende analyses en cross-channel business rules te combineren heeft Interaction Advisor grote impact op het interactiemoment tussen bedrijven en klanten. Dankzij de closed-loop response tracking meet de applicatie bovendien het resultaat van iedere interactie en is aanpassing voor het volgende contactmoment mogelijk om de effectiviteit te verbeteren.
Interaction Advisor is volledig in de cloud gebouwd op het Salesforce-platform. Gebruikers hebben toegang tot krachtige functionaliteiten om de communicatie te verbeteren en sneller beslissingen te nemen.