Bedrijfssoftwareleverancier Infor neemt voor een onbekend bedrag Orbis Global over, een leverancier van SaaS-gebaseerde marketing resource management (mrm)-software voor grote en middelgrote bedrijven. De software van Orbis Global, dat is gevestigd in San Francisco, dienst als aanvulling op de Infor Epiphany-suite. De combinatie verbetert marketing lifecycle management om snellere, effectievere besluitvorming door marketing, sales en klantenservice mogelijk te maken.
Orbis Global is opgericht in het Australische Sydney en nu gevestigd is in het Amerikaanse San Francisco. Orbis Global is goed vertegenwoordigd in Asia-Pacific, Noord-Amerika en de emea-regio. De overname van Orbis Global versterkt de Infor Epiphany-suite en levert mrm-mogelijkheden die wereldwijde marketeers een holistische, closed-loop crm-oplossing biedt die marketing, sales en service combineert voor effectiever beheer van de marketing-lifecycle.
‘Dankzij de overname van Orbis Global kan Infor klanten de juiste instrumenten bieden om zo multi-channel campagnes te plannen, uit te voeren en te monitoren’, zegt George Wright, senior vice president en general manager Epiphany bij Infor. ‘Infor Epiphany wordt, met de geïntegreerde best-in-class mrm-functionaliteit van Orbis Global, een efficiëntere marketingoplossing en zorgt ervoor dat besluiten sneller en weloverwogen genomen kunnen worden. Daarnaast maakt mrm het beheer van klantervaringen mogelijk en complementeert het de recentelijk geïntroduceerde Infor Customer Interaction Hub.’