De Telegraaf Media Groep (TMG) heeft een belang van 70 procent genomen in online videoproducent Zoom.in Nederland BV uit Amsterdam. Met de deelneming door TMG ontstaat volgens de partijen het grootste online videonetwerk van Nederland. Zoomin.TV levert al videocontent aan een netwerk van 142 sites. TMG voegt daar merken aan toe als Telegraaf.nl, Autovisie.nl, Dumpert.nl, Geenstijl.nl, Skyradio.nl en Hyves.
Voor TMG betekent de overname van Zoomin.TV een versterking van de online business-activiteiten. Eerder dit jaar kondigde het mediabedrijf overnames aan van de websites Groupdeal.nl en Dichtbij.nl.
TMG en Zoomin.TV claimen gezamenlijk maandelijks 4,3 miljoen Nederlanders te bereiken die circa 135 miljoen keer een video bekijken. Ze slaan ook de handen ineen bij de advertentie-exploitatie van de video’s. Beide partijen maakten al samen video’s vanuit Charkov en Londen om het EK Voetbal en de Olympische Spelen te verslaan.