OneXS lanceert ControlDesk: een gratis iPad applicatie om virtuele telefooncentrales te beheren waardoor telecombeheer voor kleine organisatie sterk wordt vereenvoudigd. Hiermee biedt OneXS een vernieuwende, laagdrempelige oplossing voor veelvoorkomende beheeruitdagingen. Organisaties kunnen met de app eenvoudig instellingen veranderen en gebruikers managen.
Het beheren van telefooncentrales is nu vaak een complexe zaak. Vooral voor kleinere organisaties zonder eigen systeembeheerder is het vaak een tijdrovende en kostbare activiteit. Het beheer is niet in eigen handen waardoor men met één of meerdere partijen moet schakelen om wijzigingen door te voeren. Dikwijls rekenen zij hier kosten voor en/of houden zij er omslachtige procedures op na. Voor OneXS klanten die bellen met de OneXS virtuele telefooncentrale Business Pro zijn deze problemen verleden tijd.
Met OneXS ControlDesk kunnen alle instellingen van de virtuele telefooncentrale eenvoudig worden beheerd op de iPad op iedere willekeurige locatie, zonder tussenkomst van derde partijen. Enkele mogelijkheden zijn automatische receptie, groepsbeheer en toestelbeheer. OneXS ControlDesk is gratis beschikbaar in de AppStore en is geschikt voor alle OneXS klanten die bellen met OneXS Business Pro.