CRI Service, kennispartner op het gebied van Unix, Linux, middleware en applicatiebeheer, breidt zijn dienstverlening uit met Xline Support. Met deze nieuwe dienst kunnen bedrijven het beheer van hun Unix-, Linux- of middleware-omgevingen geheel of gedeeltelijk uitbesteden, of kiezen voor tijdelijke beheerondersteuning. In alle gevallen biedt Xline Support organisaties ondersteuning bij het borgen van de continuïteit en de kwaliteit van de it-organisatie.
De dienstverlening van Xline Support bestaat uit Specialist Support en Managed Services. Managed Services neemt het beheer van het systeem volledig of gedeeltelijk uit handen. Dit levert niet alleen kostenbesparing op in verband met de schaalgrootte, maar zorgt er ook voor dat bedrijven sneller hun ict-omgevingen kunnen aanpassen om aan de veranderende eisen van de business te blijven voldoen.
Voor bedrijven die af en toe, of voor een korte periode gebruik willen maken van extra ondersteuning, biedt deze nieuwe dienst Specialist Support. Op basis van een abonnement of strippenkaart wordt een specialist van CRI Service ingezet voor bijvoorbeeld tweede- of derdelijns ondersteuning, ondersteuning bij calamiteiten en advies.