Het Nederlandse bedrijf StartReady gaat de oem (original equipment manufacturer)-oplossingen van Dell verkopen om unified communications (uc)-producten sneller te kunnen leveren. Het portfolio van StartReady bestaat uit een aantal kant-en-klare-oplossingen op basis van Microsoft Lync-technologie. Hiermee kunnen klanten op een snelle en gemakkelijke manier overschakelen naar voice over ip (VoIP).
StartReady heeft al twee uc-oplossingen ontwikkeld voor twee Europese telecommunicatiebedrijven (waaronder KPN) en heeft recent twee grote klanten in de Verenigde Staten opgetekend. Ook koos onlangs TU Eindhoven voor de Lync-oplossing van StartReady. Hierdoor ontstond de behoefte aan een internationaal netwerk. StartReady ging daarom op zoek naar een partner en kwam uit bij het Dell OEM Solutions-team. De Dell OEM-ready PowerEdge R610-server biedt een snelle en eenvoudige oplossing door bestellingen rechtstreeks naar de klant te verzenden, waardoor StartReady veel tijd bespaart.
ProSupport mission critical
Met behulp van Dell kan StartReady zijn klanten ook buiten Europa ondersteunen. Bedrijven kopen vandaag de dag applicaties in de wetenschap dat er ter plaatse ondersteuning aanwezig is. De klanten van StartReady krijgen dankzij de overeenkomst Dell ProSupport met mission critical vier uur on-site ondersteuning en 24/7 telefonisch support voor het oplossen van problemen en het maximaliseren van de uptime.
'We willen internationaal groeien maar wel met hetzelfde serviceniveau dat onze klanten van ons gewend zijn', zegt Lucas Wensing, oprichter en ceo van StartReady en Computable-expert. 'Daarom zijn wij op zoek gegaan naar een wereldwijde oem-partner die ons hierbij kan helpen. Door onze levertijd met 50 procent te verminderen kunnen we mensen en middelen vrijmaken om ons te concentreren op waar we het beste in zijn, het bouwen van unified communications-oplossingen.'