Salesforce.com introduceert de nieuwe Salesforce Radian6 Insights technologie en een ecosysteem. Daarmee stelt het social enterprises in staat de grote hoeveelheid aan dagelijks gegenereerde social media conversaties te beheren.
Met de Insights technologie kunnen social enterprises de betekenis begrijpen achter miljarden social conversaties in verschillende talen, met diepgaand sentiment, intentie, demografische gegevens en meer. Bovendien biedt het Insights ecosysteem analyses van social leaders, die eenvoudig geïntegreerd kunnen worden in het Radian6 dashboard.
Dagelijks worden er miljarden posts gecreëerd op blogs, Facebook, forums, Twitter en YouTube. Al deze content op social networks heeft het landschap van social media monitoring veranderd. Het ontdekken van social conversaties is niet langer genoeg. Social enterprises hebben tools nodig die ze helpen zich op een intelligente manier te mengen in deze conversaties. Radian6 Insights stelt volgens de leverancier bedrijven in staat sentiment, intenties, demografische gegevens en meer te begrijpen over de grote hoeveelheid aan social data. Zo kunnen bedrijven de manier veranderen waarop zij de markt betreden, klantenservice bieden, leads genereren en hun productlijnen verder ontwikkelen.