Klantcontactdienstverlener Tele'Train neemt met ingang van 1 juli 2012 voor een onbekend bedrag The Knowledgebase Company (TKC) over van The Selfservice Company. TKC is in Europa actief op het gebied van kennismanagement en is certified reseller en implementatiepartner voor het product Oracle RightNow. Tele'Train wil met TKC zijn portfolio met kennismanagement verrijken, in aansluiting op de bestaande producten. TKC blijft als zelfstandige organisatie actief onder aansturing van Tinky Bart en Olf Uineken.
Jeroen van Hooff, algemeen directeur van Tele'Train, is verheugd met de overname: 'Wij willen ons versterken op het gebied van kennismanagement, een belangrijk middel om de klantloyaliteit en medewerkertevredenheid te verhogen. TKC biedt ons die mogelijkheid.'
Voor The Selfservice Company betekent de verkoop van TKC de kans om de internationale ambities te verwezenlijken. Het bedrijf blijft samenwerken met The Knowledgebase Company.