Bedrijfssoftwareleverancier Infor kondigt de nieuwe versie aan van Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor (Epiphany). Dit softwarepakket voorspelt en analyseert gedrag van klanten.
Infor10 CRM Enterprise Interaction Advisor, een onderdeel van de Infor10 CRM Enterprise Suite, helpt grote bedrijven bij het voorspellen van toekomstig klantgedrag op basis van interacties die in realtime gebeuren en in het verleden hebben plaatsgevonden. CRM Enterprise Interaction Advisor heeft een nieuwe interface die op Infor10 ION Workspace is gebaseerd en vernieuwde tabbladen voor het uitrollen van klantcampagnes over verschillende kanalen.
Met Infor CRM Enterprise Interaction Advisor kunnen marketeers klantcampagnes met een gemeenschappelijk boodschap tegelijkertijd over verschillende kanalen uitrollen. Hierbij kunnen ze de nodige aanpassingen aanbrengen om de boodschap voor elk kanaal te maximaliseren. Zo kunnen klanten via een campagne op een bord voor een winkel worden aangesproken met '10 procent korting als u dit vandaag koopt' en diverse afbeeldingen. Een bericht voor een mobiele telefoon bevat enkel tekst die is aangepast tot '10 procent korting'.
Infor CRM Enterprise Interaction Advisor bevat verschillende verbeterde tabbladen, waaronder Explore Tab. Hierdoor kunnen gebruikers de relatie tussen verschillende data zien waarbij ze regels direct kunnen aanpassen voor aanbiedingen via alle interactiekanalen.