KPN biedt Zakelijk Office 365 aan: een nieuwe dienst voor ondernemers waarmee zij vanuit de cloud toegang hebben tot Microsoft Office software en al hun documenten. Klanten kunnen zo voor een vast bedrag per maand gebruik maken van een Office-pakket en een aantal extra toepassingen.
KPN Zakelijk Office 365 past als dienst goed in een manier van werken die steeds minder tijd- en plaatsgebonden is. Overal kan gewerkt worden, via verschillende netwerken en apparaten: op kantoor met pc, onderweg met de smartphone en thuis op de laptop. Met Zakelijk Office 365 worden alle gegevens en documenten centraal opgeslagen, meteen bruikbaar en veilig toegankelijk.
Business Servicedesk
Niet alleen veelgebruikte Office applicaties (tekstverwerking, presentaties en e-mail) maar ook chat toepassing Lync Online (instant messaging) en Domeinnaam Online zijn in de dienst opgenomen. Naast Zakelijk Office 365 is er Zakelijk Office 365 Professional Plus; bij deze variant krijgt de ondernemer de beschikking over de meest uitgebreide functionaliteiten van de Microsoft Office toepassingen, die ook lokaal zijn te installeren zodat er on- en offline gewerkt kan worden. De Business Servicedesk van KPN is bij beide varianten inbegrepen.
Als partner van Microsoft Office 365 is KPN in staat zijn mkb-klanten te voorzien van veilige en betaalbare totaaloplossingen voor hun ict-vraagstukken. Microsoft Office 365 is een vast onderdeel van het Software Online portfolio en is ook standaard opgenomen in MKB Werkplek Basis en MKB Werkplek Plus. Met Software Online faciliteert KPN oplossingen voor zaken doen in de cloud. Het portfolio van cloud diensten is de afgelopen jaren aanzienlijk uitgebreid en wordt aan inmiddels meer dan 150.000 abonnees aangeboden.