Batavia Groep introduceert Klantportaal, speciaal ontwikkeld voor woningcorporaties. Met Klantportaal regelen huurders al hun zaken online. 24 uur per dag, zeven dagen in de week. Precies wanneer het hen uitkomt. Bovendien heeft Klantportaal zich al bewezen in de praktijk, bij woningcorporatie Waterweg Wonen.
Door de unieke opzet richt een woningcorporatie Klantportaal van Batavia Groep naar eigen wens in met de mogelijke functionaliteiten. Van het indienen van reparatieverzoeken tot het betalen van huur via Ideal. En van het melden van overlast tot het opzeggen van de huur. Door de koppelingen met specifieke webservices van primaire leveranciers worden gegevens realtime heen-en-weer gecommuniceerd tussen het primaire systeem en het klantportaal.
Klantportaal van Batavia Groep heeft zich bij woningcorporatie Waterweg Wonen al bewezen in de praktijk. De website van de Vlaardingse corporatie is in 2011 verkozen tot de beste van de hele woningcorporatiesector. Hierin is ook een belangrijke rol weggelegd voor het klantportaal mijn.waterwegwonen.nl, dat als meest uitgebreid en gebruiksvriendelijk is beoordeeld. Batavia Groep heeft het klantportaal ontwikkeld in nauwe samenwerking met Waterweg Wonen.