Pegasystems, speler op het gebied van business process management (bpm) en softwareoplossingen voor klantgerichtheid, heeft weer een aantal verbeteringen aangebracht aan zijn Customer Process Manager (CPM). De vernieuwde customerservice-oplossing stelt organisaties in staat om overal klantenservice te leveren ongeacht het klantkanaal, en ook op mobiele apparaten en sociale media.
De vernieuwde versie van Customer Process Manager (CPM) komt nog geen vier maanden na de vorige editie en stelt organisaties in staat om hun klantenserviceprocessen één keer te definiëren en vervolgens overal te gebruiken, ook op mobiele apparaten en socialemediakanalen, zoals Facebook. Deze functionaliteit maakt een einde aan repetitieve werkzaamheden, stimuleert consistentie via alle kanalen en zorgt ervoor dat bedrijven de interactie met klanten bij elke gelegenheid kunnen optimaliseren. Organisaties worstelen vandaag de dag met de explosie van nieuwe communicatiekanalen en -apparaten en de vraag hoe de steeds toenemende hoeveelheid klantgegevens te beheren.
De nieuwste verbeteringen koppelen klanten naadloos aan klantenserviceorganisaties. Met traditionele crm-oplossingen moeten bedrijven hun content voor elk kanaal opnieuw aanmaken. Met Pega CPM kunnen bedrijven hun klantproces één keer ontwerpen en implementeren via alle kanalen. Hierdoor kunnen organisaties een flinke verhoging van hun productiviteit, consistentie en klanttevredenheid realiseren. Doordat naadloze integratie mogelijk is met Pega’s voorspellende en adaptieve analytics-oplossingen, is CPM volgens de leverancier een goed innovatieplatform.