Dell Services en Atos gaan klanten van uitgeverij Wolters Kluwer cloud-gebaseerde ict-infrastructuurdiensten leveren en wereldwijde ondersteuning in de juridische, fiscale en financiële sector en de gezondheidszorg. De versnelde acceptatie van workflowoplossingen, mobiele toepassingen en de hogere eisen die aan de snelle beschikbaarheid van content worden gesteld, maken de toegang tot cloud-gebaseerde oplossingen met een hoge beschikbaarheid noodzakelijk.
Wolters Kluwer biedt bijna 70 procent van zijn portfolio online aan en/of via zijn aanbod software en services. Om deze reden is de aanwezigheid van een veilige en betrouwbare infrastructuur doorslaggevend voor een goede service aan klanten.
Klantbehoefte op- of afschalen
Dell Services en Atos zullen gezamenlijk een catalogus aanbieden met een gestandaardiseerd, gelaagd aanbod van diensten. Dit biedt Wolters Kluwer extra flexibiliteit om unieke bedrijfsmodellen in de diverse klantsegmenten wereldwijd te ondersteunen. Dit is belangrijk om een wendbare onderneming te creëren die in staat is haar technologische capaciteit af te stemmen op fluctuaties in volumes die zich gedurende en tussen piekperiodes kunnen voordoen. Bovendien kan Wolter Kluwers zijn ondersteuning afhankelijk van de klantbehoefte op- of afschalen.
Dell Services en Atos bieden verschillende diensten voor de ict-infrastructuur van Wolters Kluwer in Noord-Amerika en Europa aan, waaronder applicatiehosting, helpdesk, opslag, networking en 'managed security'.