Hybris kondigt de Multichannel Accelerator-oplossing voor de zakelijke markt aan. De Multichannel Accelerator integreert web, klantenservice, print, mobiel en social commerce. Met deze oplossing kunnen organisaties de mogelijkheden van hun verschillende kanalen uitbreiden.
Als organisaties beschikken over een webwinkel, dan kunnen ze, door het toevoegen van verschillende kanalen vanuit de Hybris Multichannel Suite, eenvoudig multichannel commerce bedrijven. Deze kant en klare oplossing is afgestemd op de specifieke wensen van de zakelijke markt en bevat best practises die nodig zijn voor het beheer van complexe relaties. Daarnaast bevat de oplossing functionaliteiten die organisaties nodig hebben voor gelaagde multichannel-verkoop. De multichannel-oplossing kan snel en tegen lage kosten worden geïmplementeerd, waardoor organisaties profiteren van strategische groei tussen de kanalen en wereldwijde regio’s.
De Multichannel Accelerator is volgens de leverancier de eerste kant en klare multichannel-oplossing die is gebaseerd op gecentraliseerd product content management. Hierdoor kunnen organisaties hun productinformatie op één plek consistent beheren en distribueren naar verschillende kanalen. Daarnaast biedt de geïntegreerde order management module de mogelijkheid om bestellingen vanuit verschillende kanalen te verzamelen en te beheren via een enkele hub. De organisatie heeft daardoor een duidelijk overzicht van de aankoopgeschiedenis en het gedrag van een klant. Hierdoor wordt een consistente en geïntegreerde verkoopbeleving gecreëerd, ongeacht via welk kanaal de aankoop wordt gedaan.