Mproof, specialist en ontwikkelaar op het gebied van servicemanagement, en Hitachi Data Systems (HDS) hebben hun oplossingen geïntegreerd. Door de integratie van de Hitachi IT Operations Analyzer en Clientele ITSM van Mproof wordt it-servicemanagement gecombineerd met mogelijkheden voor het monitoren van datacenters en it-infrastructuur vanaf één enkel scherm.
De samenwerking moet rleiden tot een hogere uptime en verbeterde efficiency van de it-organisatie en daarmee in optimale it-dienstverlening aan de klant, aldus Mproof en HDS. De Hitachi IT Operations Analyzer is software voor het monitoren van de performance en beschikbaarheid van it-systemen. De Analyzer moet it-beheer eenvoudiger maken doordat de beschikbaarheid van servers, switches en storage vanaf één scherm kan worden gemonitord. Door gegevens uit de Hitachi IT Operations Analyzer te koppelen aan de Operations Management-workflow in Clientele ITSM, kunnen it-afdelingen sneller anticiperen op uitval en het it-beheer proactief uitvoeren, aldus de twee leveranciers.
Clientele software wordt wereldwijd in vijftien talen geleverd. Clientele ITSM met de Hitachi IT Operations Analyzer is per direct beschikbaar. In Nederland werkt Mproof samen met zusterorganisatie Mproof Nederland voor de distributie en verkoop van Clientele software.