Mproof Nederland, specialist op het gebied van servicemanagement, introduceert de nieuwste versie van de Clientele software. In deze 2011-versie wordt Operations Management in de volle breedte ondersteund.
Met Operations Management worden de dagelijkse operationele werkzaamheden (grafisch) gepland, uitgevoerd en bewaakt zodat de diensten worden geleverd overeenkomstig de geldende serviceafspraken. De Operations Management module geeft handen en voeten aan de dagelijkse beheertaken en is daarom vooral geschikt voor klanten die Clientele inzetten voor IT Service Management of als FMIS binnen de facilitaire organisatie.
De ontwikkeling van de nieuwe module Operations Management heeft niet alleen geleid tot nieuwe functies, maar ook tot verbeterde bestaande functies. Zo biedt Clientele versie 2011 van Mproof:
• Grafische planborden voor planning resources, activiteiten en tijd
• Functies voor het plannen en uitvoeren van wederkerende (onderhouds-)taken
• Uitgebreide functionaliteit voor zaalreserveringen
• Regie en controle op discipline-overschrijdende workflows
• De mogelijkheid tot het actief monitoren van geplande en bestede tijd
Integraal servicecenter
Clientele 2011 biedt klanten out-of-box een aantal verschillende servicemanagement toepassingen. Deze op zichzelf staande toepassingen kunnen ook worden gecombineerd. Een veelvoorkomende combinatie is die van Clientele ITSM met de Clientele FMIS-toepassing, al dan niet aangevuld met de hr-servicedesktoepassing. Hierdoor ontstaat een integraal servicecenter waarmee organisaties op eenduidige wijze de communicatie en dienstverlening ten behoeve van medewerkers kunnen stroomlijnen. Dit verhoogt de klanttevredenheid, terwijl de operationele kosten omlaag zullen gaan.