Oracle introduceert CRM On Demand Release 19 Innovation Pack, dat organisaties in staat stelt hun omzet en productie te vergroten, kosten te verminderen en klantervaringen te verbeteren.
Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack biedt organisaties een hosted contactcenter en marketingfunctionaliteit. Met het contactcenter worden bestaande hosted voice, voicemail, e-mail en aanpasbare IVR en ACD-mogelijkheden uitgebreid met chat, co-browsing, response libraries, multi-party conferencing, adviezen voor antwoorden via e-mail en een vooraf ingebouwde integratie-interface voor telefoonhardware en -software van derde partijen. Met het contactcenter kunnen sales- en service-medewerkers klantvragen snel en efficiënt beantwoorden in hetzelfde systeem, zonder extra investeringen, aldus Oracle.
Oracle CRM On Demand Marketing release 5.4 wordt standaard meegeleverd met het Innovation Pack. Het biedt nieuwe mogelijkheden en een verbeterde klantervaring en flexibele inzet , aldus de leverancier. Marketing Release 5.4 versimpelt het proces van het bouwen en beheren van campagnes, websites en klantgerichte documenten.
Marketing Release 5.4 bevat 'list management', dat segmenteert om zo de juiste content op de juiste klant af te stemmen. Het bevat tevens nieuwe role management-mogelijkheden, waarmee marketeers CRM On Demand kunnen afstemmen op speciale bedrijfsprocessen en gebruikers individueel kunnen benaderen, aldus Oracle.