Social Media is de hype voorbij. Mits goed ingezet kan het bedrijven onder andere helpen om méér business te genereren. Hoe? Dit leren de Azlan resellers tijdens de gratis workshop “Meer business met een slimme Social Media strategie”. Azlan is hiermee de eerste Value Add distributeur die resellers actief ondersteunt om Social Media strategisch in te zetten.
De eerste workshop is op dinsdag 8 november 2011 in Meetinc – De Glazen ruimte te Maarssen. De deelnemers worden om 12:00 ontvangen met een lunchbuffet en leren in één middag de ins en outs van het goed inzetten van Social Media.
De workshop wordt mede mogelijk gemaakt door Oracle, Cisco en IBM. De uitvoering is in handen van Marco Simons.
Imre Hüsen – Commercieel Directeur Azlan Nederland – "Social Media blijft een Buzzword ‘tot’ het moment dat een bedrijf een plan ontwikkeld heeft, het gaat namelijk niet meer om een product pitch bij klanten maar juist om wat klanten elkaar vertellen. Feitelijk maakt het dan ook niet uit hoe groot een bedrijf is, presentatie via Social Media staat tegenwoordig gelijk aan innovatie, als een bedrijf niet anticipeert, raakt het de aansluiting kwijt. Voor Tech Data Azlan is Social Media dan ook dé manier om awareness te creëren en informatie te delen met onze klanten en leveranciers."