Luma International, leverancier van een end-to-end SaaS-marketingplatform dat sales en marketing ondersteunt, lanceert een eigen app in Salesforce.com. De app is beschikbaar via AppExchange.
Met het multi-channel marketingplatform van Luma is het mogelijk gepersonaliseerde en gelokaliseerde marketingmaterialen op de gewenste tijd te creëren en printen. Luma-klanten kunnen ook andere media maken en bestellen, zoals advertenties, e-mails, POP-materiaal en sms'jes. Dit ondersteunt de consistentie van een merk, verbetert de klantbetrokkenheid en stimuleert de verkoop van materialen die nauw aansluiten bij de individuele behoeften en voorkeuren van klanten. Op basis hiervan kunnen klanten materialen en campagnes ontwikkelen binnen het wereldwijde Luma-netwerk van printproductiepartners.
Nu Luma, dankzij de nieuwe app, volledig is geïntegreerd met Salesforce.com, kunnen de field en channel sales hun marketingmaterialen personaliseren en lokaliseren met informatie uit de Salesforce.com-database. Luma levert de order direct aan de prospects of aan de Luma-gebruiker.