CRM Resultants uit Hilversum neemt de Microsoft CRM-activiteiten van Ferox Solutions uit Duiven over. Het gaat om de levering van crm-software en -diensten voor de thuiszorg. Vijf medewerkers van Ferox treden in dienst bij CRM Resultants. Door de overname haalt de koper specifieke branchekennis van de zorgsector in huis. Ferox Solutions gaat zich specifiek toeleggen op het crm-pakket Artiq en wijzigt de bedrijfsnaam in Artiq.
CRM Resultants levert Microsoft CRM-sofware en aanvullende diensten die zijn gericht op onderwijsinstellingen, financiële dienstverleners en media- en entertainment-bedrijven. Door de overname van Ferox krijgt het bedrijf voet aan de grond in de thuiszorg.
Via internet toegankelijk
De leverancier: 'Naast integratie met Outlook, biedt CRM voor de Thuiszorg ondersteuning aan thuiszorgorganisaties met specifieke functies voor het beheer van leden, cursussen, diensten en kwaliteit. Met de optie webportal is alle informatie via het internet toegankelijk en kan een dialoog met de cliënt opgezet worden.
De Microsoft-software wordt onder andere geleverd aan thuiszorgorganisatie Zuidzorg-Puntextra. Zuidzorg implementeert de modules voor ledenadministratie, dienstenbemiddeling, cursusadministratie en de webportal. CRM Resultants is ook bezig met de implementatie bij drie andere thuiszorgorganisaties, maar mag geen namen noemen. Bij de crm-leverancier werken na de overname van de activiteiten van Ferox dertig mensen.
‘Ferox wordt Artiq’
Ferox Solutions gaat zich specifiek toeleggen op het crm-pakket Artiq. Dat crm-pakket voor de thuiszorg kreeg het bedrijf in handen na de overname van de Emmeloordse leverancier Artiq Software. Volgens Kai Köllen van CRM Resultants wijzigt Ferox de bedrijfsnaam in Artiq.