Hybris, leverancier van multi-channel communicatie en e-commerce-software, introduceert de multi-channel Accelerator. Deze oplossing is gebaseerd op pcm (product content management), waardoor retailers snel kunnen starten met de implementatie van multi-channel applicaties. De Accelerator bevat handige opties zoals belangrijke productinformatie, beheer van bestellingen en marketing- en productiemogelijkheden.
De Accelerator van hybris biedt functionaliteiten en tools die organisaties nodig hebben om een positieve klantervaring te creëren, verbetering van de omzet per klant te realiseren en de gemiddelde orderwaarde binnen alle kanalen te verhogen. De Accelerator stelt retailers en fabrikanten in staat om multi-channel verkoop een impuls te geven door het aanbieden van geïntegreerde en geavanceerde personalisatie, een grote selectie aanbiedingen, krachtige zoek- en navigatiemogelijkheden en rijke productinformatie inclusief reviews, aldus de leverancier.
Met een volledig functioneel storefront, callcenter-mogelijkheden en sociale netwerk- integratie biedt de Accelerator ondersteuning voor extra kanalen, zoals mobiel, print en pos. Het pakket wordt geleverd met diverse gebruiksklare back-end-integratiepunten, handleidingen, voorbeelden van data en praktische richtlijnen, bedoeld om de implementatie en het onderhoud te vereenvoudigen.
De hybris multi-channel Accelerator is gebouwd met behulp van ontwikkelcodes en standaarden. Organisaties kunnen de broncode eenvoudig aanpassen zonder gebruik van zware codering wat de ontwikkeling versnelt.