Avaya introduceert nieuwe Contact Center-oplossingen die bedrijven helpen om hun klanten beter van dienst te zijn via de diverse mediakanalen. De nieuwe producten dragen bij aan een hoogwaardiger dienstverlening bij zowel geautomatiseerde services als via Contact Center-medewerkers . Ze zorgen voor een meer persoonlijke en consistente klant ervaring via de diverse mediakanalen, inclusief social media.
De Avaya Aura Contact Center 6.2 helpt bedrijven om klantenvragen sneller op te lossen door alle betrokkenen en relevante informatie in één sessie bijeen te brengen. Door integratie met Avaya Session Manager wordt samenwerking met experts wordt eenvoudiger . Bij de start van een klantcontact ziet de Contact Center-medewerker de juiste experts en hun beschikbaarheid. Managers kunnen ook ‘custom-views’ creëren of groepen experts samenstellen op basis van beschikbaarheid en vaardigheden.
Verder kunnen social media in de ‘agent desktop’ worden geïntegreerd, zodat Contact Center-medewerkers makkelijker met klanten kunnen communiceren. Relevante tweets en Facebook updates van klanten worden automatisch getoond waardoor de Contact Center-medewerker op die uitingen kan reageren.
Ook biedt de nieuwe versie hogere schaalbaarheid met ondersteuning voor maximaal 90.000 Contact Center-medewerkers in één virtueel netwerk, dankzij de nieuwe integratie met Avaya Aura Communication Manager.