Hybris biedt strategisch bedrijfsgericht advies aan B2C- en B2B-organisaties over voordelen van multi-channel. Multi-channel programma’s vragen om brede en gespecialiseerde expertise. In de snel veranderende markt is het belangrijk om op de hoogte te zijn van marktontwikkelingen en om competitief voordeel te behalen of behouden.
Hybris [y]MC?-consultants ondersteunen grote merken, fabrikanten en retailers bij het leveren van verschillende onderdelen binnen een multi-channel programma. Ze maximaliseren de waarde ervan door het bieden van pragmatisch advies en planning en door hun effectieve functionering. Daarnaast zorgen de consultants ervoor dat diensten snel op de markt komen en wordt de return on investment (roi) behaald.
[y]MC? heeft zijn dienstverlening in vijf duidelijke stappen gesplitst: visualisering, evalucatie, benadering, implementatie en uitvoering.
“We kunnen klanten gedurende het gehele multi-channel programma ondersteunen”, zegt Kees de Vos, vicepresident hybris Business Consulting. “Wij houden onze diensten echter graag pragmatisch. Een aantal van onze belangrijkste diensten zijn teruggebracht naar één- of meerdaagse afspraken. Hierdoor geven we klanten een laag instapniveau, terwijl we diensten van goede kwaliteit blijven leveren. De ondersteuning die wij bieden is op basis van best practices en onze ervaring op het gebied van ontwerpen, implementeren en het draaien van grote multi-channel systemen. Wij willen onze klanten de gelegenheid geven het beste te halen uit alle mogelijkheden die er zijn.”
hybris [y]MC? Multi-channel Consulting-diensten zijn vanaf nu beschikbaar.