Adobe Systems Incorporated kondigt een nieuw enterprise-platform voor Customer Experience Management (CEM) aan. Het platform biedt ondernemingen de mogelijkheid om via verschillende kanalen aantrekkelijke digitale ervaringen en interactie te bieden aan klanten die steeds meer via sociale en mobiele kanalen in contact komen met deze ondernemingen.
Daarnaast biedt Adobe een aantal nieuwe Customer Experience-oplossingen aan die ontwikkeld zijn op het Adobe Digital Enterprise Platform. Deze oplossingen helpen de marketing- en line of business executives om zowel online als offline gepersonaliseerde en gerichte campagnes uit te voeren. Het platform helpt it-afdelingen om de klantinteracties binnen alle lagen van de onderneming te verbeteren. Met dit uitgebreide aanbod voor zowel marketing als it kunnen ondernemingen de klantbeleving optimaliseren om nieuwe klanten te winnen, bestaande klanten te behouden en om de merkloyaliteit te vergroten.
Het nieuwe aanbod van Adobe is een modulair, open en op standaarden gebaseerd platform voor het leveren van aantrekkelijke digitale oplossingen binnen sociale media-, web-, mobiele- en printkanalen. Het biedt ondernemingen een complete basis voor het creëren, beheren en leveren van digitale ervaringen binnen meerdere kanalen. Het maakt hierbij gebruik van de mogelijkheden van HTML 5, Adobe Air, Flash® Player en Adobe Reader. Daarnaast biedt het platform integratie met Adobe Online Marketing Suite voor het optimaliseren van digitale marketingcampagnes en het leveren van gepersonaliseerde digitale ervaringen binnen alle kanalen die door marketing-,sales- en klantenserviceafdeling worden ingezet.