GX Software, wereldwijd leverancier van online marketingsoftware, kondigt aan dat er per heden nieuwe cross-channel, social en mobiele mogelijkheden binnen BlueConic, algemeen beschikbaar zijn. Met de nieuwste versie van BlueConic zijn online marketeers nu in staat om een enorm aantal individuele dialogen aan te gaan via social media en mobiele kanalen zodat de klantbetrokkenheid en klantwaarde verhoogd wordt.
BlueConic maakt gebruik van alle bestaande webkanalen zoals corporate sites, e-commerce sites, blogs, forums, self-service portals en campagnesites, om te kunnen leren van en interacteren met zijn individuele bezoekers. Op deze manier is het mogelijk een unieke ervaring te leveren waardoor de betrokkenheid van de bezoekers verhoogd wordt via dezelfde kanalen.
De nieuwste release van BlueConic ondersteunt nu ook social media zoals Facebook en Twitter, persoonlijke e-mail en mobiele apps en apparaten zoals de iPhone en iPad. Deze cross-channel mogelijkheden bieden marketeers de mogelijkheid om individuele dialogen op te starten in het ene kanaal en te vervolgen in het andere. Interacties aangaan via meerdere kanalen, waaronder social media en mobiele kanalen, betekent meer cross-channel dialogen en dus meer gecoördineerde mogelijkheden om de klantbetrokkenheid te verhogen.
Door het toevoegen van social media en mobiele kanalen aan customer-driven online engagement, wordt het aantal individuele contactmomenten en daarmee gepaard gaande mogelijke dialogen, enorm vergroot. BlueConic is ontworpen om interacties aan te gaan met honderden miljoenen individuen via elk bestaand of toekomstig kanaal. Hiermee biedt het bedrijven de mogelijkheid om real-time waardevolle bezoekersinformatie en inzichten te verzamelen om vervolgens individuele cross-channel dialogen aan te kunnen gaan met hun bestaande of toekomstige klanten. Het stelt de individuele klant centraal en brengt real-time en cross-channel communicatie samen in één centrale marketingoplossing.