Met Kaseya Service Billing kan men nu het volledige facturatieproces geautomatiseerd laten verlopen via een centraal portaal. Op deze manier kunnen gebruikers een compleet overzicht krijgen van de organisatie van de klant. Het verbeterde Kaseya Service Desk is geïntegreerd met de Kaseya Service Billing-module en stelt technici in staat om factureerbare uren voor openstaande tickets en werkorders bij te houden.
De nieuwe Kaseya Service Billing (KSB)-module biedt beheerders een compleet overzicht van alle beheerde assets. Beheerders kunnen een verscheidenheid aan organisatorische en klantengegevens opvragen om hun beheertaken optimaal te ondersteunen. Zo is het nu mogelijk om unieke facturatiereeksen te definiëren voor specifieke typen assets (bijvoorbeeld werkstations), zodat op elk asset een onderhoudsinterval van toepassing is dat automatisch in elke facturatiecyclus wordt meegenomen. Daarnaast biedt KSB een flexibele en dynamische facturatie-engine waarmee asset-informatie uit het centrale platform voor systeembeheer kan worden opgehaald, zodat beheerders zich niet langer zorgen hoeven te maken over dubbele invoer of het mislopen van omzet.
Integratie van QuickBooks
Kleine zakelijke klanten die voor hun boekhouding gebruikmaken van de online of desktopversie van QuickBooks van Intuit kunnen profiteren van real-time integratie met Kaseya Service Billing. Ze kunnen vanuit Service Billing factureren genereren en deze direct laten opnemen in QuickBooks voor verwerking en het genereren van de benodigde financiële en belastingrapportage.
De module Kaseya Service Desk 1.3 is uitgerust met een nieuwe functionaliteit die een verbeterd overzicht op de organisatie van, en contactpersonen bij, de klant biedt. Hiermee wordt het werk van technici aanzienlijk vereenvoudigd. Nieuwe functies zijn onder meer:
– Integratie van de functie Session Timer – uitbreiding op de invoer van tickets en facturatie van openstaande tickets en werkorders.
– 'Create Task'-lijst voor openstaande tickets, met de mogelijkheid om technici toe te wijzen
– Verbeterde invoer van tickets:
* Eenvoudiger functionaliteit voor het opzoeken van klanten, met een compleet overzicht van alle organisatorische details, velden, groepen en afdelingen.
* Eenvoudiger opstellen en beheren van notities.
* Snelle overzichten van computers met een complete inventarislijst en historie.