PersonalEffects 5.2 van XMPie, een Xerox-dochter, bevat de nieuwste PersonalEffect Analytics technologie voor het volgen, meten en rapporteren van Direct Marketing (DM) campagnes. Hiermee is het mogelijk om gedurende de gehele campagne alle relevante en variabele campagnedata eenvoudig en snel te analyseren en ‘real time’ visueel weer te geven in rapportages.
XMPie PersonalEffect 5.2 ondersteunt de in opkomst zijnde PDF/VT standaard. Deze nieuwe standaard zorgt voor een snellere, efficiëntere en meer voorspelbare productie van gepersonaliseerd drukwerk, wat nog steeds een essentieel onderdeel uitmaakt van cross-mediale DM-campagnes. PDF/VT is ook de nieuwe ISO-standaard voor het produceren van variabele data print (vdp) opdrachten en zorgt ervoor dat complexe vdp-bestanden met een rijke grafische inhoud snel en efficiënt worden geript en zonder vertraging worden geproduceerd op digitale kleurenpersen als de Xerox Colour 1000 en iGen4.