Met de Aura oplossingen van Avaya, specialist in in communicatieoplossingen, software en services voor zakelijke omgevingen, kunnen medewerkers op kantoren van elke omvang nu samenwerken via spraak-, beeld- en datacommunicatie. Op basis van de nieuwe Avaya Aura oplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven, bieden de nieuwe, verbeterde producten voor unified communications meer flexibiliteit voor spontane, multimediale samenwerking tussen medewerkers.
Met de nieuwe Avaya Aura-oplossingen en nieuwe conferencing-telefoons biedt Avaya vereenvoudigde en rijkere interactiemogelijkheden tussen individuen en groepen, ongeacht de werklocatie: op het hoofdkantoor, een filiaal, thuis of onderweg. Dit leidt tot snellere resultaten en besluitvorming. De flexibele oplossingen laten zich eenvoudig installeren, gebruiken en beheren, en worden ondersteund door Avaya’s Software Investment Protection Policy. Hierdoor wordt het voor bedrijven nog aantrekkelijker om kosteneffectieve upgrades naar meer geavanceerde vormen van communicatie en samenwerking door te voeren.
Met Avaya Aura for Midsize Enterprises kunnen bedrijven video-oplossingen inzetten om teams en ook medewerkers te bereiken die onderweg zijn of thuis werken. Daarnaast decentraliseren bedrijven hun operaties steeds verder om dichter bij de klant te komen. Dat betekent dat filialen zelfstandig moeten kunnen werken, maar tegelijk ook toegang moeten hebben tot centrale bedrijfsvoorzieningen om de dienstverlening aan de klant te verbeteren en te communiceren met medewerkers elders in de organisatie. De Avaya B5800 Branch Gateway biedt middelgrote klanten de mogelijkheid om krachtige centrale communicatiestructuren op stabiele en flexibele wijze uit te breiden naar hun filiaalkantoren, aldus de fabrikant.