FalconStor Software, aanbieder van in-disk based dataprotectie-oplossingen kondigt PartnerChoice aan. Dit is FalconStor’s nieuwe, op drie niveau’s gebaseerde, partnerprogramma.
Dit programma is ontwikkeld ten behoeve van channel marketing en verkoopondersteuning doeleinden. Het programma is gebaseerd op het business model en het niveau van betrokkenheid en toewijding van de individuele partner. Als integraal onderdeel van dit programma heeft FalconStor ook het PartnerPlace webportal gelanceerd. Deze webportal maakt het mogelijk om accountinformatie te beheren en toegang te hebben tot een uitgebreide kennisdatabase.
"Het PartnerChoice programma is gebouwd op drie belangrijke principes: resources investeren om lange termijn relaties op te bouwen, de winstgevendheid van de partners te bevorderen en het hoogste niveau van klanttevredenheid te bereiken," zegt Brendan Kinkade, vice president of channel management and global alliances bij FalconStor Software. "FalconStor legt zich toe op het aangaan van verbintenissen die meer mogelijkheden, synergie en collectieve krachten teweeg brengen. Een ander uitgangspunt is de kwaliteit van onze processen en producten die aan de basis staan van deze partnerships te verbeteren."
Het FalconStor PartnerChoice program is opgebouwd uit drie niveau’s en is ontworpen om omzetgroei en groeidoelstellingen voor channel partners te realiseren. Dit gebeurt door financiële incentives, het beschikbaar stellen van sales- en marketing middelen en door training en ondersteuning. Alle partners kunnen participeren in het opbouwen van marges, contractregistraties en financiële incentives zonder dat hier minimale vereisten aan verbonden zijn.
Op de website van FalconStor website voor meer informatie over het PartnerChoice programma. De PartnerChoice brochure is ook te downloaden.