Gemeente Arnhem heeft aan Scholten Awater een Europese aanbesteding gegund voor de levering van hardware voor werkplekken, toebehoren en diensten. De opdracht heeft een geraamde contractwaarde van € 1.500.000,-
Na de Tweede Wereldoorlog werd in Arnhem de wederopbouw krachtig aangepakt. Rond de Grote Kerk en ook elders in de binnenstad kwamen in plaats van de verwoestte vele nieuwe gebouwen met name voor de dienstverlenende sector. Arnhem had het geluk dat door de vestiging van enige grote bedrijven (Postbank, Akzo-Nobel, Ohra) de werkgelegenheid in de dienstverlenende sector sterk steeg. Om ook deze werknemers goede huisvesting te bieden bleef de stad zich uitbreiden, Vredenburg, Elderveld, Rijkerswoerd en nu recentelijk Schuytgraaf. Van 1945 tot nu in 2004 steeg het inwonerstal van Arnhem van 97.000 tot 141.000. De visie "Arnhem op weg naar 2015" is in 1997 samen met veel organisaties uit de stad en bewoners van Arnhem ontwikkeld. In de daarop volgende jaren is via een groot aantal projecten aan de realisatie van deze visie gewerkt. Het gemeentebestuur heeft in samenspraak met partners in de stad de visie "Arnhem op weg naar 2015" in 2004 geactualiseerd.
De aan Scholten Awater gegunde opdracht betreft de levering van alle hardware voor beeldschermen, laptops, smartphone’s, gsm’s en diensten. Dit gedurende een looptijd van twee jaar met een optionele verlenging van tweemaal één jaar.
Ronald Ederveen, Commercieel Directeur Scholten Awater:
"Gemeente Arnhem is voor Scholten Awater een belangrijke klant. Wij zijn enige tijd geleden ook geselecteerd als leverancier van servers en onderhoud bij de gemeente. Met deze gunning zijn wij nu in staat om onze dienstverlening in de volledige breedte aan te bieden en ervaart de gemeente Arnhem maximaal de voordelen die Scholten Awater haar klanten biedt".
Helemaal top Ronald, voorzie je de gemeente ook nog van een eenvoudige supply selector zodat ze ook alle verbruiks middelen bij jullie kunnen bestellen? We hebben ondertussen dit ook draaien op touchpanelshops voor bij de klanten op locatie.
Dit op basis van het BATAVI platform wat jullie al bekend is 🙂
Groeten Rob van den Boogaard
http://Www.backofficeplaza.com