Infopact, een zakelijke dienstverlener op het gebied van All-IP communicatiediensten, heeft eind januari haar nieuwe Partnerprogramma gelanceerd. Tijdens drie regionale Kick-Off events presenteerde Infopact haar plannen.
Introductie tijdens regionale Kick-Off Partnerevents Op 21, 26 en 28 januari vonden er op drie locaties in het land Kick-Off events plaats. Het thema `Het kan ook anders’ dat dit jaar centraal zal staan bij Infopact werd hierbij direct in de praktijk gebracht. Zo werden de gasten uitgenodigd op drie locaties: Librije’s Hotel, de Van Nelle Ontwerpfabriek en de High Tech Campus Eindhoven. Nadat ze een warm welkom ontvingen konden de Partners plaatsnemen en werd het Partnerprogramma gepresenteerd. Na afloop waren er netwerkmomenten waarbij de vakgenoten hun gedachtes over het programma direct met elkaar konden delen.
Excellente dienstverlening en samenwerking met Partners Met de komst van het Partnerprogramma kunnen Infopact Partners in 2011 een Certified, Preferred of Premium status behalen, waarmee ze profiteren van diverse voordelen. Zo worden Partners die zich inzetten op nieuwe manieren beloond, waarbij zij onder meer privileges, extra support en nieuwe vergoedingen ontvangen. Ook kunnen zij rekenen op verhoogde ondersteuning in de vorm van trainingen, sales- en marketingtools. Infopact zal daarnaast meer verkoopmogelijkheden creëren door te investeren in haar naamsbekendheid.