Acronis, de leverancier van gebruiksvriendelijke back-up- en hersteloplossingen voor fysieke, virtuele en cloud computing-omgevingen, heeft een nieuwe wereldwijde dienst ter ondersteuning van zijn kanaalpartners geïntroduceerd.
Het nieuwe Channel Partner Support-programma (http://www.acronis.com/support/) van Acronis voorziet het kanaal van ondersteuning op maat. Hierdoor kunnen partners van Acronis rekenen op snellere en consistentere ondersteuning.
Partners kunnen via webmail, chatdiensten en een rechtstreeks telefoonnummer toegang krijgen tot gekwalificeerd ondersteuningspersoneel en ondersteuning ontvangen op basis van hun niveau van samenwerking met Acronis.
• Acronis Software Partners hebben vijf dagen per week tijdens kantooruren toegang tot ondersteuning via webmail en chatdiensten.
• Acronis Certified Partners, Acronis Enterprise Solutions Partners en distributeurs hebben 24 uur per dag, 7 uur per week en 365 dagen per jaar toegang tot ondersteuning via webmail, chatdiensten en een speciaal telefoonnummer.
‘We hanteren een distributiemodel dat voor 100% op het kanaal is gebaseerd. Onze prioriteit ligt dan ook bij ons partnernetwerk. We ondersteunen een groot aantal van onze resellers met technische expertise. Ons traininginitiatief Acronis Academy (http://www.acronis.eu/promo/acronis-academy/public.html) is daar een goed voorbeeld van. Het Acronis Channel Partner Support-programma biedt partners snelle toegang tot onze ondersteuningsexperts, zodat zij potentiële problemen snel kunnen escaleren en zij op onze hulp kunnen rekenen tijdens het oplossen van problemen van klanten’, aldus Dirk Raeymaekers, regionaal verkoopdirecteur Benelux bij Acronis.