Aanbieders van communicatiediensten kunnen met de Order Management-oplossing van Pegasystems zakelijke diensten sneller in de markt zetten en klanttevredenheid onder zakelijke klanten verbeteren. De oplossing biedt providers de mogelijkheid complexe zakelijke bundels snel te definiëren en implementeren, inclusief de nieuwe generatie cloud computing-oplossingen. Bovendien is het mogelijk om de verwerking van deze bundels over meerdere interne en externe platforms te stroomlijnen.
De Order Management-oplossing, gebaseerd op Pega's SmartBPM-technologie, biedt out-of-the-box productdefinitie, decomposition en verwerkingsfunctionaliteit die service providers snel kunnen aanpassen aan hun specifieke zakelijke behoeften. Deze out-of-the-box functionaliteit in combinatie met het uitgebreide bpm-platform biedt service providers de mogelijkheid om snel nieuwe klantsegmenten aan te boren, gespecificeerd naar verticale markten, bedrijfsgrootte, geografische ligging et cetera. Ook wordt de ervaring van zakelijke klanten verbeterd tijdens de eerste zestig dagen, worden operationele kosten verlaagd met behulp van case-based werkautomatisering en wordt een consistente gebruikerservaring geleverd via alle kanalen, waaronder zelfservice. Via ‘Wrap and Renew' van bestaande systemen kunnen nieuwe servicebundels geleverd worden.