In de afgelopen drie maanden zijn er door het gehele land 19 nieuwe Telfort-winkels geopend, waardoor het totaal nu op 53 winkels komt.
Telfort sloot de uitrol van zijn winkelnetwerk af met de winkelopening in Maastricht. Directeur sales Jimmy Wind zegt dat de uitbreiding van het winkelnetwerk past bij de ambitie om dichter bij de klant te staan. ‘Onze klanten oriënteren zich voornamelijk online en vinden het daarna vaak prettig om in een winkel persoonlijke service en extra advies te krijgen. Wij zijn blij dat we ze dit nu kunnen aanbieden in alle windstreken van Nederland.’
In lijn met het 100 procent ‘pin only’-beleid, kunnen klanten alleen maar met pin betalen in de nieuwe winkels. Hiermee hoopt Telfort de veiligheid voor zijn klanten en zijn personeel te vergroten.
De uitbreiding van het winkelnetwerk is het gevolg van een aankondiging van KPN om in 2010 zijn winkelnetwerk in Nederland uit te breiden met in totaal 52 nieuwe vestigingen. Telfort kondigde daarop op 1 september aan 19 nieuwe winkels te zullen openen.