Pegasystems lanceert de nieuwste release van Chordiant Decision Manager (CDM). Pegasystems’ CDM-suite is gebaseerd op predictive decisioning technologie, waardoor bedrijven adequaat en flexibel kunnen inspelen op klantbehoeften. Dankzij ‘next best action’ en intentie gedreven interactie via alle kanalen kunnen organisaties hun omzet aanzienlijk verhogen door klanten op het juiste moment, het juiste aanbod te doen.
CDM verrijkt klantinteracties met behulp van realtime aanbevelingen die rekening houden met de klantgeschiedenis, unieke kenmerken en het te verwachten gedrag. De adaptive decisioning mogelijkheden van CDM van Pegasystems stellen bedrijven in staat om klantgedrag en unieke behoeften nauwkeuriger te voorspellen en hierop in te spelen. Dit zorgt ervoor dat retentie en up-sell/cross-sell activiteiten een oplossingsgedreven interactie worden, die voorziet in de juiste balans tussen de verwachting van de klant en de doelstellingen van het bedrijf met betrekking tot customer lifetime value.
Adaptive decisioning mogelijkheden maken dat het systeem continu monitort welke aanbiedingen worden gedaan en deze automatisch tijdens elke interactie afstemt op de klantbehoefte. Dit resulteert in meer omzetmogelijkheden voor organisaties. Dankzij de verbeteringen aan dit onderdeel van de oplossing kan beter gebruik worden gemaakt van de dynamische gegevens die tijdens de uitvoering van elke klantstrategie worden gecreëerd, wat het zelflerend vermogen van het systeem verbetert en versnelt.