UNIT4 introduceert een nieuw online interactief forum, gebaseerd op Salesforce CRM Ideas. Op UNIT4 Ideas kunnen klanten, werknemers en andere stakeholders van de bedrijfssoftwareleverancier ideeën over producten en diensten van UNIT4 delen en hierover discussiëren en stemmen. UNIT4 Ideas zal in eerste instantie vooral worden ingezet voor het genereren van ideeën voor de internationale Agresso Business World en CODA-producten.
"UNIT4 Ideas is bedoeld om de interactie met onze klanten nog eenvoudiger en transparanter te maken zodat het gemakkelijker wordt om ideeën te delen die de kwaliteit van onze producten kunnen verbeteren" zegt VP Product Marketing Ton Dobbe. "UNIT4 Ideas is een open toegankelijk online forum waar alle UNIT4-klanten terecht kunnen. Het initiatief versterkt de band met onze klanten en zal de productontwikkeling ten goede komen. Zo kan de gebruiksvriendelijkheid van onze producten en de impact die deze hebben op de resultaten van onze klanten nog verder verbeterd worden, aangezien klanten een stem krijgen in het ontwikkelingsproces".
Ideeën die online zijn geplaatst, worden direct door een team van moderators, productmanagers en andere interne product experts behandeld. De populairste en meest innovatieve ideeën zullen meegenomen worden in de continue ontwikkeling van nieuwe UNIT4-producten.
"We hebben altijd veel belang gehecht aan een open productontwikkeling ten opzichte van onze klanten," zegt Ton Dobbe, "Onze typische klanten zijn organisaties die snel veranderen. Dit online Idee forum garandeert daarom een flexibelere benadering van onze product development. Door UNIT4 Ideas weten we zeker dat we op een constructieve en aandachtige manier luisteren naar wat onze stakeholders over onze producten te zeggen hebben en kunnen we sneller inspelen op veranderende eisen."
Hans Brouwer, Directeur Benelux Salesforce.com: "We zijn trots dat UNIT4 heeft gekozen voor Salesforce CRM Ideas om UNIT4 Ideas te realiseren. UNIT4 en Salesforce.com hebben al geruime tijd een goede relatie die gebaseerd is op onze gedeelde klantgerichte visie als sleutel tot succes. Salesforce CRM Ideas zal de ideeën van klanten en werknemers stroomlijnen zodat de beste ideeën als input voor productontwikkeling kunnen dienen."