Pegasystems, leverancier in bpm- en crm-oplossingen, brengt een nieuwe oplossing op de markt voor financiële dienstverleners. De Service Request Manager helpt deze instellingen om het proces van het vastleggen en oplossen van klantverzoeken langs meerdere kanalen te verbeteren.
De oplossing stroomlijnt multi-channel klantverzoeken, door het consolideren en vereenvoudigen van informatie via een gecentraliseerd proces voor informatieverzoeken, dat per kanaal eenvoudig is te specialiseren. Maar ook door consistente en accurate klantenservice te garanderen met behulp van intelligente en gestuurde processen. Tot slot biedt het transparantie en inzicht in de status van elke vraag door middel van real-time informatie en tracking. Vandaag de dag worden vier van de tien klantverzoeken aan financiële dienstverleners doorgestuurd naar backoffice-medewerkers om op te lossen. In veel gevallen verspillen beide afdelingen waardevolle tijd aan handmatige en soms dubbele werkzaamheden, vanaf verschillende geïsoleerde systemen, om één vraag af te kunnen handelen. Dit leidt tot fouten en vertragingen, verhoogt operationele risico’s en kosten en vermindert klanttevredenheid.
Highlights Pegasystems’ Service Request Manager biedt organisaties een compleet inzicht in de status van verzoeken, vanuit diverse servicecentra, beschikbaar voor het management, front-office medewerkers en rechtstreeks voor klanten. Ook biedt het contextgebaseerde intake, waardoor klantverzoeken kunnen worden ingediend via elk kanaal met de garantie van correcte vastlegging en classificatie voor juiste verwerking. Tevens biedt het slimme routering dat de mogelijkheid biedt om werk af te leveren bij de juiste serviceorganisatie, zodat het zo snel mogelijk opgepakt en afgehandeld wordt. Tot slot biedt het de mogelijkheid om serviceverzoeken zelf aan te passen in Pegasystems’ business process management software en geeft de zakelijke gebruiker de controle om bedrijfsveranderingen te managen.