Introweb heet voortaan Previder. Bij een nieuwe naam horen een nieuwe huisstijl en een nieuwe website: www.previder.nl. Veel organisaties die een nieuwe naam en website laten ontwikkelen vergeten daarbij de online posities mee te nemen met als gevolg dat reeds opgebouwde posities in o.a. Google verloren gaan. Dit geldt niet voor Previder. Zij schakelde Innovadis in om de Online Rebranding uit te voeren.
Innovadis heeft het behoud van online posities en bezoekersstromen naar de website van Previder gegarandeerd. Daarnaast heeft Innovadis gewerkt aan de verbetering van de online strategie waardoor Previder nog dichter bij haar doelgroep is komen te staan. Previder is sterker uit het rebrandingproces gekomen.
Online Rebranding
Als een organisatie veel zorg en geld heeft besteed aan een sterke positie in bijvoorbeeld zoekmachines, dan zou het zonde zijn als deze positie bij een rebranding verloren gaat. Innovadis signaleerde in de markt dat dit bij veel bedrijven, die een nieuwe naam introduceren, wel gebeurde. Een nieuwe website wordt vaak live gezet zonder de kracht van de oude website mee te nemen. Om dit te voorkomen introduceerde Innovadis: Online Rebranding.
Met Online Rebranding zorgt Innovadis voor:
• Het behoud van online posities
• Het behoud bezoekerstromen
• Het behoud van kracht in de zoekmachines
• Een gerichter bereik van de doelgroep
• Het voorkomen van dode links
Resultaat
Gebruik de zoekterm "IntroWeb" in uw zoekmachine. Ondervind zelf het resultaat van de succesvolle online rebranding van Previder die uitgevoerd is door Innovadis. Bezoekers die nog op zoek zijn naar Introweb komen gewoon op de nieuwe website www.previder.nl terecht.