ODS2, softwareleverancier op het gebied van Field Marketing, Order Management, Call Centers en Direct Sales, is voor het tweede achtereenvolgende jaar een van de vijfhonderd snelst groeiende technologiebedrijven van Europa, het Midden-Oosten en Afrika. De groei dankt het bedrijf uit Enschede aan de introductie van nieuwe softwareoplossingen, uitbreiding van zijn dienstenportfolio en het zich nadrukkelijker richten op buitenlandse markten.
ODS2 heeft zich de laatste jaren bewezen in het ontsluiten van relevante informatie, en is met name actief in branches met hoge transactievolumes en een sterke integratie van de bedrijfskolom zoals de telecommunicatie-, financiële en energiebranche. Aan de voorkant van de leveringsketen met Direct Sales Software en Field Marketing Software. Aan de achterkant met het verbeteren van ondersteunende processen en geavanceerde analyses op basis van zijn Order Management Software.
Edwin Poorthuis / Said Zahraoui, CEO van ODS2: ‘Ondanks de moeilijke economische omstandigheden hebben wij de groei van de afgelopen jaren ook in 2009 weten voort te zetten. Dit komt doordat wij met nieuwe softwareoplossingen en uitbreiding van ons dienstenportfolio heel adequaat hebben weten in te spelen op behoeften in de markt. Daarnaast hebben wij ons naast de Nederlandse markt nadrukkelijker gericht op buitenlandse markten. Met kantoren in Nederland, Canada en Dubai zijn we uitstekend uitgerust om klanten te bedienen die actief zijn op meerdere continenten.´
Over de afgelopen vijf jaar wist ODS2 een omzetgroei van 1980 procent te realiseren. Poorthuis / Zahraoui verwacht hiermee op 25 november tijdens de feestelijke uitreiking in Londen hoge ogen te gooien. ´Wij slaan onze vleugels uit en ontpoppen ons tot een echte multinational. Hierdoor krijgen steeds meer bedrijven de kans om met onze softwareoplossingen hun bedrijfsactiviteiten op een effectieve en inzichtelijke manier in te richten.