Be Informed versterkt zijn directie met Frank Buytendijk als chief marketing officer.
Frank Buytendijk moet ervoor zorgen dat de boodschap van Be Informed krachtig over het voetlicht van administratieve dienstverleners komt: ´Bedrijfsprocessen worden steeds kennisintensiever. In reactie daarop maken veel organisaties hun processen steeds ingewikkelder. De oplossing is juist: maak het simpeler. Vereenvoudiging van processen leidt tot wendbaarheid, efficiency en, niet in de laatste plaats, plezier in wat je doet.´
Buytendijk was hiervoor global vice president bij Oracle en verantwoordelijk voor strategie, thought leadership en marketing voor de Hyperion business unit en later voor het Oracle-brede thought leadership-programma. Daarvoor was hij research vice president bij Gartner op het gebied van business intelligence en performance management. Hij is tevens auteur van onder meer ´Performance Leadership´ en ´Dealing with Dilemmas´.
Buytendijk vertelt: "De komende jaren zullen de bedrijfsprocessen van administratieve dienstverleners flink veranderen. Daartoe is een nieuwe inrichting van de bedrijfsvoering nodig: flexibel en stabiel; klantgeoriënteerd en conform de wet- en regelgeving; schaalbaar en persoonlijk. Wij bieden overheden en bedrijven de mogelijkheid om aan deze schijnbaar tegengestelde eisen te voldoen."